Onze diensten

Het hele jaar door staan onze vrijwilligers klaar om de medemens te helpen of een mooie dag te geven. Hier vindt u welke activiteiten we organiseren. Bijna alle activiteiten lopen via onze zeer actieve Facebookpagina.

Weggeefshop

Stichting GSW deelt van Maandag t/m Donderdag uit. Op Dinsdag avond mogen de mensen die werken gratis winkelen. In de shop kun je gratis producten vinden die je mee mag nemen. Op  Woensdag ochtend is ook de hele shop open. Op de overige dagen kan iedere ochtend eten gehaald worden. Daarnaast hebben we koffie, thee en iets lekkers. Ook vind je dan een luisterend oor. We willen onze medemens zoveel mogelijk helpen in de basisbehoeften.

Mystery shoppen

Soms mag er een huis leeggemaakt worden, we gaan dan op locatie om de spullen te halen. Meer details daarover vind je dan bij het evenement wat daarvoor aangemaakt wordt.

Noodvragen

Snel hulp nodig? Dan mag u per gezien 1x per jaar een noodvraag doen. Dit is bedoeld om u snel te voorzien in een eerste levensbehoefte. Ons team gaat dan aan de slag om u zo snel mogelijk te helpen.

Feestdagen

Met Sinterklaas proberen we zoveel mogelijk mensen een mooie Sinterklaas te geven. Het terrein staat dan vol met cadeau’s en speelgoed: SINT Shop

Met Kerst loten we mensen uit voor een mooi kerstprogramma. Er worden dan onder meer kerstpakketten uitgedeeld.
Gedurende 2 weken voor Kerst worden  ondernemers en inwoners van Altena uitgenodigd om te schenken in welke vorm dan ook.

Shop & Shine

Tijdens de Kerst actie-weken worden er mensen uit de groep geloot die een verwenochtend krijgen. Door middel van een kapper, visagist, etc. worden die mensen heerlijk in de watten gelegd. Feel good, feel loved!

GSW Wensboom

Het hele jaar door mogen zieke kinderen een wens doen en deze in de GSW Wensboom hangen. Vervolgens in de twee actie weken loten we 5 kinderen uit en vervullen we hun wensen.